Thursday, July 16, 2009

မွတ္မွတ္ရရရွိခဲ့တဲ့အိမ္သားေတြ (၂)




စိန္စိန္ေတာ္တယ္......

ေနာက္တေယာက္က အဖြားကသူ႔ကို " ကလိစိန္" လို႔နာမည္ေပးထားျပီး လူႀကီးေတြအားလုံးကသူ႔ကို "ကလိစိန္" လို႔ေခၚျပီး က်မတုိ႔ကေလးေတြအားလုံးက "စိန္စိန္" လို႕ေခၚပါတယ္။ စိန္စိန္ နဲ႔ စိန္စိန္႔ အဖြားေဒၚမထားက က်မအဖိုးအဖြားေတြျခံရဲ႕အေနာက္မွာအိမ္ေလးေဆာက္ျပီးေနႀကတာပါ။ သူတို႔ေတြလည္း ရင္းျငိမ္ကပါပဲ။ ရင္းျငိမ္မွာပာိုတုန္းက သူပုန္ဝင္ေတာ့ သူတို႔မိသားစု သထံုကိုေျပးလာေတာ့ အဖြားက သူတို႔ေျမးအဖြား ၂ ေယာက္ကို ဒီျခံမွာ ေနခ်င္သေလာက္ေနဆိုျပီးေပးေနထားတာပါ။ ၁၉၇၀ ဝန္းက်င္ေလာက္လို႔ထင္ပါတယ္။ ေဖေဖကအဲဒီတုန္းက အလယ္တန္းေလာက္လို႔ထင္ပါတယ္။ စိန္စိန္က အဲဒီတုန္းက ငယ္ငယ္ပဲ၇ွိပါဦးမယ္။ ေဖေဖတို႔ညီအစ္ကို ၅ ေယာက္ရွိေတာ့ အဲဒီ ညီအစ္ကို ၅ ေယာက္ရဲ႕ဒဏ္ခံရပါတယ္။ သူတို႔ေတြအိမ္က အဖိုးအဖြားမသိေအာင္ ခိုးထြက္ရင္ စိန္စိန္နဲ႔အဖြားေဒၚမထားက မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေပးရတယ္။ အဖြားကအရမ္းကို မာန္မာနႀကီးျပီး စည္းကမ္းရွိေတာ့ ေဖေဖတို႔ညီအစ္ကိုေတြအိမ္ေထာင္က်ျပီး ေခြ်းမေတြ ရန္ကုန္ကေနသထုံကိုလာလည္ရင္အဖြားအႀကိဳက္ကို စိန္စိန္က ပိုျပီးသိတာမို႔ အဲဒီေခြ်းမေတြ အဖြားရဲ႕ဆူခံမထိရေအာင္သူက ကူညီဝိုင္းလုပ္ေပးရတယ္။ သူ႔ကိုဆိုရင္တအိမ္လံုးက ခ်စ္ႀကတာက်မတို႔ေျမးေတြလက္ထက္ထိပါပဲ။က်မငယ္ငယ္တုန္းက အဖိုးအဖြားေတြနဲ႔ တအိမ္ထဲေနတုန္းဆိုေတာ့ က်မပာာအိ္မ္မႀကီးေပၚမွာဆိုရင္ အိပ္ခ်ိန္နဲ႔စားခ်ိန္ပဲ၇ွိပါတယ္။ အိမ္ေနာက္ေဖးက ဖြားေဒၚမထားတို႔ဆီမွာ တေနကုန္ေနျပီး စိန္စိန္႔ေနာက္ကိုတေကာက္ေကာက္လိုက္ေနေတာ့တာပဲ။ အဖိုးအဖြားေတြက တခါတေလက်ရင္ က်မအရမ္းကို အိမ္အလည္လြန္အားႀကီးလြန္းေတာ့ အိမ္ေနာက္ေဖးကအိမ္မွာပဲေနတာ့ ၊အိမ္မႀကီးကို ျပန္မလာနဲ႔ေတာ့လို႔ေတာင္ေျပာယူရတယ္။ စိန္စိန္ရဲ႕မုန္႔ဖိုးကေတာ့ ျခံထဲမွာ၇ွိတဲ့ အုန္းပင္ေတြကအုန္းသီးေရာင္းလို႔ရတာနဲ႔ တျခားျခံထဲကေရာင္းလို့ရတာေတြပါ။အဖြားေဒၚမထားမွာ ရင္းျငိမ္မွာေနတဲ့သားသမီးေတြရွိေတာ့ သူ႔ကိုေထာက္ပံ့ပါတယ္။ စိန္စိန္႔အေမလည္းရြာမွာရွိေပမယ့္ ဒီျခံမွာပဲအဖြားနဲ႔ေနရင္းေပ်ာ္ေနတာပဲ။ အဖြားေဒၚမထားနဲ႔စိန္စိန္က က်မကိုအလိုလဲလိုက္၊ခ်စ္လဲခ်စ္ေတာ့ သူတို႔အိမ္မွာျမဲတာ မဆန္းလွပါဘူး။ထမင္းစားခိ်န္ဆိုရင္ ထမင္းပန္းကန္မွာ ပာင္းကိုပံုျပီးသူတို႔အိမ္မွာပဲ အျမဲသြားစားတယ္။ အိမ္မႀကီးမွာပာင္းေကာင္းေကာင္းခ်က္ရင္ ပာင္းတခြက္ကိုက်မအဖြားက အဖြားေဒၚမထားကိုေပးေလ့ရွိသလို က်မကကိုယ္စားရမယ့္ေဝပံုထဲကပာာကို မၽွျပီးေကြ်းေလ့ရွိတယ္။ ကိုယ့္အိမ္ကပာင္းေကာင္းေကာင္းထက္ သူမ်ားမရွိမယ့္ရွိမယ့္ခ်က္ထားတာက ပိုျပီးစားလို႔ေကာင္းပါတယ္။ အဲဒီအက်င့္က အခုႀကီးတဲ့အထိရွိလို႔ က်မသူမ်ားထမင္းစားတာကိုေတြ႔လို ေငးေနရင္ ေဖေဖက မရွက္ဘူးလားလို႔ေတာင္ေမးယူရတယ္။ အျပင္လူမသိရင္ နင့္္ကိုငါတို႔က အငတ္ထားတယ္ထင္ေနဦးမယ္တဲ့။အိမ္မွာတျခားေနတဲ့အေဖာ္ေတြ၇ွိေတာ့ စိန္စိန္ပာာ က်မတို႔ေမာင္ႏွမ ၂ ေယာက္ကိုထိန္းေပးတဲ့လူျဖစ္လာပါတယ္။ ညီမေလးကအဲဒီတုန္းကမေမြးေသးပါဘူး။ ေမေမကက်မဆိုးလို႔ဆူရင္ စိန္စိန္ကအျမဲကာျပီးေျပာေပးတယ္။အဲဒါေတြေႀကာင့္စိန္စိန္႔ကို က်မတို႔ကိုထိန္းေပးတဲ့လူေတြထဲမွာ အခ်စ္ဆုံးပါပဲ။

No comments:

Post a Comment