Friday, July 31, 2009

မူးရင္မေမာင္းနဲ႔ ေမာင္းရင္မမူးနဲ႔…




မူးရင္မေမာင္းနဲ႔ ေမာင္းရင္မမူးနဲ႔…

အခုေနေနတဲ့ ျမိဳ႕ေလးမွာျမန္မာ ၂၀ေယာက္ေလာက္၇ွိပါတယ္။ အဲဒီမွာ ဆူ၇ွီလိပ္တဲ့ အကိုႀကီး၁ေယာက္က သူျမန္မာႏုိင္ငံကို ၁လခြဲေလာက္ျပန္မွာမို႔လို႔ဆိုျပီး က်မတုိ႔ ၂ ေယာက္ဆီမွာ သူ႔ဆိုင္နဲ႔ BMW ကားအေကာင္းစားႀကီးကိုအပ္သြားပါတယ္။ ဆူ၇ွီလိပ္ဖို႔အတြက္ကေတာ့ US ကိုေရာက္တာ ၄၊၅ ေလာက္သာ၇ွိေသးတဲ့ ေကာင္ေလးတေယာက္ကိုဌားသြားပါတယ္။ က်မတို႔ဆီမွာဆိုင္ကိုအပ္သြားတယ္ဆိုတာက ဆူရွီလာလိပ္တဲ့ေကာင္ေလးက တျခားျမိဳ႕ကေနလာတဲ့အတြက္ေႀကာင့္ လိုအပ္ရင္ကူညီေပးဖို႔ပါ။ ေကာင္ေလးကိုေစ်းဘယ္မွာဝယ္ဆိုတာရယ္၊လိုအပ္ရင္ပိုက္ဆံစိုက္ထားေပးဖို႔ရယ္ေလာက္ပါပဲ။က်မတို႔စုံတြဲကေက်ာင္းျပးီိလို႔ Full time အလုပ္နဲ႔ဆိုေတာ့သူ႔ဆိုင္ကိုေန႔တိုင္းသြားမႀကည္႔နိုင္ပါဘူး။ဆုိင္ကျမိဳ႕ရဲ့အေနာက္ဘက္မွာ။ က်မတို႔ေနတာက ျမိဳ႕ရ့ဲအေရွ႕ဘက္မွာဆိုေတာ့ ဖုန္းဆက္ျပီးပဲ အေျခေနဘယ္လိုလဲလို႔ေကာင္ေလးကိုလွမ္းေမးရပါတယ္။ရန္ကုန္ကိုျပန္သြားတဲ့အကိုႀကီးကို “ ကိုေအ” လို႔ေခၚရေအာင္။ ကိုေအရဲ့ကားကအေကာင္းစားဆိုေတာ့ က်မတို႔ဆီမွာ၇ွိတဲ့ကားအေပာာင္းေလးကို ေကာင္ေလးကိုေပးေမာင္းျပီး က်မရဲ႕ BF က ကိုေအရဲ႕ကားအသစ္ကိုခဏယူေမာင္းထားရတာေပါ့။ ကားကိုအဲလိုခ်ိန္းျပီးေမာင္းႀကေတာ့ car insuranceေတြလဲေျပာင္းရတာေပါ့။ဒီနုိင္ငံကိုေကာင္ေလးက ေရာက္တာသိပ္လဲမႀကာေသးေတာ့ ျပသနာတခုခုျဖစ္ရင္၇ွင္းရလြယ္ေအာင္ဆိုျပီး က်မတို၂ေယာက္ရဲ႕Insurance ထဲမွာေကာင္ေလးကိုထည့္လိုက္ပါတယ္။ ေကာင္ေလးက၂၁ နွစ္လည္းမျပည္႔ေသးေတာ့ ေစ်းကနဲနဲႀကီးေပမဲ့လည္း မတက္ႏုိင္ပါဘူး။ထည္႔ရတာေပါ့။ေကာင္ေလးကသေဘာေတာ့ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ လူငယ္ဆိုေတာ့လဲ သူ႔အထာနဲ႔သူေပါ့။ အဲလိုနဲ႔ ေနာက္ ၂ ပတ္ေလာက္ႀကာေတာ့ေကာင္ေလးက သူ႔ေမြးေန႔ ၂၁ နွစ္ျပည့္အတြက္ ဒီျမိဳ႕မွာရွိတဲ့ျမန္မာေက်ာင္းသားေတြကို ထမင္းေကြ်းခ်င္တယ္တဲ့။ က်မတို႔၂ ေယာက္ကသူမ်ားဆီမွာအလုပ္လာလုပ္ျပီး ကိုယ္ေတြကိုေကြ်းမယ္ဆိုေတာ့ မပာုတ္တာ၊ မလုပ္ပါနဲ႔ေျပာေပမဲ့ မရပါဘူး။ဇြတ္ပဲလုပ္မယ္တဲ့။ ေအး အဲလိုဆိုေတာ့လုပ္ခ်င္လုပ္ေပါ့ေနာ္။ဆူရွီလုပ္တာကလဲ တေနကုန္လုပ္ရတာဆိုေတာ့ ကိုယ္ေတြေႀကာင့္သူအိမ္ေရာက္ရင္ ပာင္းခ်က္တာနဲ႔ဝန္မပိေစခ်င္ဘူးေလ။ ေက်ာင္းသားခ်ည္းပဲက ၁၀ ေယာက္ေလာက္၇ွိတာေလ။က်န္တဲ့လူေတြက ဒီျမိဳ႕မွာဆူရွီလုပ္ကိုင္ႀကတဲ့ မိသားစုေတြေလ။ အဲလိုနဲ႔ပဲ ေဖေဖၚဝါရီလ ၁၄ ရက္စေနေန႔ည ကိုေအရဲ႕အိမ္မွာ အသစ္ေရာက္လာတဲ့ေကာင္ေလးေမြးေန႔အတြက္ ညစာစုစားျဖစ္ခဲ့တယ္။ေကာင္ေလးကငယ္ေပမဲ့ ပာင္းခ်က္တာေတာ့မဆိုးပါဘူး။စားလို႔အဆင္ေျပပါတယ္။စားလို႔ျပီးေတာ့ ေက်ာင္းသားေကာင္ေလးေတြက ဒီည ႏုိက္ကလပ္သြားႀကမယ္တဲ့။သြားမယ္ဆိုတာ ေက်ာင္းသားေကာင္ေလးနဲ႔ေကာင္မေလးေတြက ဒီအတိုင္းပဲသြားေနႀကမို႔လို႔ သာမန္သြားရိုိးသြားစဥ္မို႔ဒီလိုေလးပဲေျပာလိုက္တာပါ။အဲဒီမွာေကာင္ေလးအသစ္ကသူလဲသြားမယ္တဲ့။ က်မနဲ႔က်မခ်စ္သူက “ မင္းသြားလို႔အဆင္ေျပပါ့မလား။မနက္က်ရင္ေစာေစာထျပီး ဆူရွီလိပ္ရမယ္ေလ။ ျပီးေတာ့ ကိုေအကသူ႔ဆိုင္အတြက္ကိုယ့္ကိုဌားသြားတာမို႔ အလုပ္က အေရးႀကီးတယ္။ ေနာက္ကိုေအေရာက္လာမွ သြားခ်င္ေသးရင္ေက်ာင္းသားေတြနဲ႔အေဖာ္စပ္ျပီး သြားလို႔ေျပာေပမယ့္” ေကာင္ေလးက က်ေနာ္ရတယ္ဆိုျပီး အဝတ္အစားလဲျပီး လိုက္မယ္ဆိုေတာ့ က်မတို႔လဲဘာတတ္ႏုိင္မလဲ။ ေကာင္ေလးပုံစံက ခပ္မိုက္မိုက္ေလး။ ျပီးေတာ့ အရက္ကလဲေသာက္ထားေသးေတာ့ က်မခ်စ္သူက မင္းကားေတာ့မေမာင္းနဲ႔။က်န္တဲ့ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ကားနဲ႔႔ပဲမွ်ျပီးစီးသြားေပါ့။ဒီျမိဳ႕မွာေနတဲ့လူလဲမပာုတ္ေတာ့ လမ္းလဲသိမွာမပာုတ္ဘူးေလ။အဲလိုေျပာျပီး က်မခ်စ္သူက ကလပ္မသြားတက္သူဆိုေတာ့ အိမ္ျပန္သြားတယ္။ အသစ္ေရာက္လာတဲ့ေက်ာင္းသူ ၂ ေယာက္က နွင္းပြင့္ နင္ပါလိုက္ရမယ္။နင္မပါရင္မသြားေတာ့ဘူးတဲ့။ ေက်ာင္းသားေကာင္ေလးေတြကလဲ ေမာင္ေလးအရြယ္ေတြဆိုေတာ့ အမကလဲ အမမပါရင္ က်န္တဲ့လူပါမသြားေတာ့ရင္ လူနဲသြားမယ္။ လူမ်ားမ်ားနဲ႔ ကိုယ္ေတြအုပ္စုခ်ည္းပဲဆိုေတာ့ က်မသူတို႔နဲ႔လိုက္သြားျဖစ္တယ္။ အသစ္ေရာက္လာတဲ့ ေက်ာင္းသူအသစ္၁ ေယာက္နဲ႔ ေက်ာင္းသားအသစ္၁ေယာက္ကေမာင္ႏွမေတြ။ သူတို႔က ဆူရွီလိပ္တဲ့ေကာင္ေလးကို အိမ္ျပန္ပို႔ေပးမယ္လို႔ေျပာေပမယ့္ သူတို႔ကလဲအခုမွဒီျမိဳ႕ကို ေရာက္တဲ့လူေတြဆိုေတာ့လမ္းမသိျပန္။ ကိုေအကသူ႔ဆိုင္ကို က်မနဲ႔ခ်စ္သူဆီမွာအပ္သြားေတာ့ ဒီေကာင္ေလးတခုခုျဖစ္ရင္ မေကာင္းဘူးဆိုျပီး ခ်စ္သူကက်မကို လိုက္သြားလိုက္။ ပာိုေရာက္ရင္ သိပ္မေသာက္နဲ႔လိုလဲေျပာဦး။အဲလိုနဲ႔ဲပဲ Freshman, Sophomore year ေလာက္တုန္းကပဲ သြားျဖစ္ခဲ့တဲ့ ႏုိက္ကလပ္ကိုေျခဦးလွည့္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ ဘာေႀကာင့္ေနာက္ပိုင္းမွာ မသြားေတာ့တာလဲဆိုေတာ့ ေနာက္ပိုင္းစာသင္ႏွစ္ေတြမွာ စာေတြကခက္လဲခက္လာတယ္။အသက္ကလဲႀကီးလာဆိုေတာ့ ကိုယ့္အတြက္ အက်ိဴးမရွိတဲ့ပာာေတြဆုိ လက္ေ၇ွာင္သြားတာပါပဲ။ က်မ Alochol မေသာက္တာေတာင္မွ အိမ္ျပန္ေရာက္ျပီးေနာက္ေန႔အိပ္ရာကထရင္ ကိုယ္လက္ေတြနာ၊ေစာေစာအိပ္ရာကမထရင္ လူကျငီးစီးစီးနဲ႔။ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့ေက်ာင္းပဲတက္ျပီး အလုပ္အကိုင္မရွိဆိုေတာ့ ညဘက္ထြက္ရတာ ကိစၥမရွိေပမဲ့ အတန္းကႀကီးလာ၊အလုပ္္ကလဲတဘက္လဲဆိုေတာ့ အခ်ိန္က၇ွားလာတယ္။ ပင္ပန္းတာဆိုရင္ သိပ္ျပီးမလုပ္ခ်င္ေတာ့ဘူး။ အားရင္ကိုယ့္အတြက္အက်ိဳးရွိတာပဲ လုပ္ခ်င္ေတာ့တယ္။ဘာမွမလုပ္ခ်င္ရင္ေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆးပဲ အနားယူတယ္။ (ေနာက္မ်ားမွအခ်ိန္ေရာက္ရင္ ေက်ာင္းသူဘဝဆိုးခဲ့တာေလးေတြေရးပါအုံးမယ္။)

ဆက္ျပီးေရးရမယ္ဆိုရင္ ……..ည၁၂နာရီထိုးေတာ့ က်မကသတိေပးတယ္ ျပန္သင့္ေနျပီလို႔။ ေကာင္ေလးအသစ္က အမကလဲအခုမွေရာက္တာျပီးတဲ့အထိေနမယ္တဲ့။ ေျပာလို႔လဲမရေတာ့ လႊတ္ထားေပးလိုက္တယ္။က်န္တဲ့ေက်ာင္းသားေတြကေသာက္ေပမဲ့ ဆိုးဆိုးဝါးဝါးမရွိဘူး။ သူတို႔အေနအထားသူတို႔သိတယ္။ သြားတာေယာက္်ားေလးက ၄ေယာက္၊မိန္းကေလးက ၄ေယာက္မွာ စံုတဲြ၁ တတြဲနဲ႔ ေမာင္ႏွမ၂ေယာက္ေပါ့။ျပန္ႀကေတာ့ေမာင္ႏွမ ၂ေယာက္ရဲ႕ကားနဲ႔လိုက္ျပန္ႀကပါတယ္။ေမာင္ႏွမ၂ေယာက္နဲ႔ေက်ာင္းသူအသစ္က ေက်ာင္းအေဆာင္မွာေနျပီး က်မကေက်ာင္းနဲ႔ ၁Blockအကြာမွာဆိုေတာ့ တစီးတည္းစီးရတာအဆင္ေျပတာေပါ့။ေကာင္ေလးအသစ္ကိုေတာ့ ျမိဳ႕အေနာက္ဘက္ကသူေနတဲ့ ကိုေအရဲ႕အိမ္ကိုလိုက္ေပးရတာေပါ့။ အျပန္မွာက်မကကားေမာင္းတဲ့ ေက်ာင္းသားအသစ္ကို ကိုေအရဲ့အိမ္ကိုသြားဖို႔လမ္းျပေပးရတာေပါ့။အဲဒီလိုလမ္းျပစဥ္ ပာိုင္းေဝးလမ္းမကိုအတက္ မွာ မူးေနတဲ့ေကာင္ေလးအသစ္ကလမ္လဲမသိပဲ ဆရာလိုလုပ္ျပီးကားေမာင္းတဲ့လူကို ပာိုေကြ႔ဒီခ်ိဳးဆိုျပီးလုပ္ေတာ့ က်မေတာ္ေတာ္စိတ္တိုပါတယ္။စေနေန႔ည ႏုိက္ကလပ္ကျပန္တဲ့အခ်ိန္ဆို ရဲေတြကေစာင့္ျပီးဖမ္းတတ္ပါတယ္။မူးျပီးကားေမာင္းတဲ့ လူေတြရွိတာကိုး။ ကားကပာိုေကြ႕ဒီေကြ႔နဲ႔မ်က္စိေနာက္ေအာင္လုပ္ရင္လဲ ရဲကကားကိုရပ္ခိုင္းျပီး ေမးျမန္းအုံးမွာေလ။ က်မလဲစိတ္တိုလာေတာ့ “လမ္းမသိရင္ျငိမ္ျငိမ္ေန၊ ေမာင္းတဲ့လူကိုအာရုံေနာက္ေအာင္မလုပ္နဲ႔ဆိုျပီးေအာ္မိပါတယ္။” က်မကအဲလိုေျပာတာကို အရက္မူးမူးနဲ႔ဆက္ျပီးရစ္ေပမဲ့ မသိခ်င္ေယာက္ပဲေဆာင္လိုက္ပါတယ္။မူးျပီးယစ္တဲ့လူေတြကို ႀကည့္လို႔ကိုမရတာ။အဲလိုနဲ႔႔ပဲသူ႔ကို အိမ္မွာခ်ျပီး က်မတို႔အုပ္စုက ကိုယ္ေနတဲ့ျမိဳ႔အေရွ့ဘက္ကိုျပန္လာခဲ့ပါတယ္။က်မအိမ္ကို မနက္၂နာရီခြဲမွာေရာက္ပါတယ္။မျပန္လာခင္ ေကာင္ေလးကို က်မတို႔က မနက္က်ရင္အလုပ္သြားရမွာေသခ်ာအိပ္လို႔ေျပာခဲ့ပါတယ္။ က်မအိပ္ရာဝင္ခါနီးနာရီႀကည့္ေတာ့ မနက္၃နာရီ။ က်မအိပ္ရာထဲကိုဝင္လဲွမဲ့ဆဲဆဲ က်မခ်စ္သူဆီကို ေကာင္ေလးအသစ္ဆီက ဖုန္းဝင္လာပါတယ္။ခ်စ္သူကက်မကိုေမးတယ္ ေကာင္ေလးကိုအိမ္မွာခ်ခဲ့တယ္မပာုတ္လားတဲ့။ က်မကသူ႔ကိုခ်ခဲ့တယ္ေလ။ ခ်စ္သူကအဲဒါဆိုေကာင္ေလးက ဘာလို႔ဖုန္းေခၚရတာလဲေပါ့။ က်မကေတာ့စိတ္ထဲမွာ စဥ္းစားေနမိတာကေတာ့ ဒီေကာင္ေလးမူးလို႔ရစ္ျပီးဖုန္းေခၚတာလာလို႔ေပါ့။ က်မခ်စ္သူဖုန္းကိုင္လိုက္ေတာ့ ရဲကေကာင္ေလးရဲ႕ဖုန္းနဲ႔ က်မခ်စ္သူဆီကိုဆက္လိုက္တာပါ။ ကိုေအကေကာင္ေလးကိုဘာလိုလိုက်မခ်စ္သူဆီကိုဆက္လိုက္ပါလို႕မွာသြားတာေလ။ရဲကဖုန္းဆက္ေတာ့ က်မခ်စ္သူကတခုခုေတာ့ျဖစ္ျပီ။ ပာုတ္ပါတယ္။ ေကာင္ေလး DUI ( Driving Under the Influence) နဲ႔ရဲကဖမ္းလိုက္ပါျပီ။ ကားကက်မတို႔ကားဆိုေတာ့ က်မတို႔ကိုကားလာယူဖို႔အေႀကာင္းဖုန္းလွမ္းဆက္တာပါ။ ရဲကျမန္ျမန္လာယူဖို႔ေျပာပါတယ္။ႀကာရင္ မေစာင့္ေတာ့ဘူးေျပာပါတယ္။ အဲဒါနဲ႔က်မတို႔လဲ အျမန္ဆုံးေတာ့ေရာက္ေအာင္လာခဲ့မယ္။ဒါေပမဲ့က်မတို႔ကျမိဳ႕အေရွ့ဘက္မွာေနတာ ဖမ္းမိတာကျမိဳ႕အေနာက္ဘက္မွာဆိုေတာ့ အနည္းဆုံး မိနစ္၂၀ေလာက္ေတာ့ေစာင့္ေပးဖို႔ေျပာလိုက္ရပါတယ္။ က်မတို႔၂ေယာက္လည္း အေႏြးထည္ထပ္ဝတ္ျပီး သုတ္ေျခတင္ရေတာ့တာပဲ။ က်မတို႔အသိထဲမွာအဲလိုမိ်ဳးျဖစ္ဖူးတာမ၇ွိေတာ့ ၂ေယာက္လုံးက ေသေသခ်ာခ်ာ ဘာဆက္ျဖစ္မယ္မသိပါဘူး။ DUI နဲ႔ဖမ္းခံထိရင္ လိုင္စင္ ၃လ သိမ္းခံထိမယ္။ဒဏ္ေငြ အနည္းဆုံး ၁၅၀၀ ေလာက္ေဆာင္ရမယ္။ သင္တန္းတက္ရမယ္ေလာက္ပဲသိတာပါ။ ကဲ ဖမ္းမိတဲ့ေနရာလဲေရာက္ေရာ က်မတို႔ကားပဲေတြ႔ရျပီး ေကာင္ေလးကိုမေတြ႔ရပါဘူး။ ရဲကအဲဒီမွာေျပာပါတယ္။ ေကာင္ေလးကမးူေနတဲ့အတြက္ ေနာက္ရဲကားတစီးနဲ႔ အခ်ဳပ္ထဲကိုေခၚသြားလိုက္ျပီ။ေနာက္ေန႔က်ေကာင္ေလးႏုိးေတာ့မွဖုန္လွမ္းဆက္ျပီး ဘယ္အခိ်ုန္လာႀကိဳရမယ္ဆိုတာ သိပါမယ္တဲ့။အဲလိုဆိုေတာ့ က်မတို႔၂ေယာက္ဗ်ာမ်ားရပါျပီ။

မနက္က်ရင္ကုိေအရဲ႕ဆိုင္ကိုဘယ္သူကဆူရွီသြားလိပ္မွာလဲ။ဒီျမိဳ႔က တျခားဆူရီွသမားေတြကလည္း သူ႔ဆိုင္နဲ႔သူအစီအစဥ္တက်ဆိုေတာ့ ကူလိပ္ေပးမဲ့သူမရွိ။က်မခ်စ္သူကသြားလိပ္ေပးလိုက္ပါလားတဲ့။က်မက ပာမ္…ဘယ္လိုျဖစ္မွာလဲေပါ့။

ေရးလက္စနဲ႔ ဆက္စပ္ေနတဲ့ ဆူရွီအေႀကာင္းေလးပါေရးလိုက္ပါဦးမယ္…

က်မလြန္ခဲ့တဲ့၅ႏွစ္ေလာက္က ခ်စ္သူကဆူ၇ွီစားခ်င္တယ္ဆိုလို႔ ကိုေအဆီမွာ၂ရက္ေလာက္ ဘယ္လိုလိပ္ရမွာလဲဆိုျပီးလိပ္နည္းေလးသြားသင္ဖူးပါတယ္။ေနာက္ျပီး ကိုေအရဲ႕သူငယ္ခ်င္း၁ေယာက္ က်မတ႔ိုေနတဲ့ျမိဳေလးမွာ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းကလာျပီး ဆူ၇ွီဆိုင္ဖြင့္ဖူးပါတယ္။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့အဲဒီလူရ႔ဲဆိုင္က ၇ွံူးေတာ့ တျခားျမိဳ႕ကဆိုင္ကိုေျပာင္းမယ္ေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ဒီျမိဳ႕ကဆိုင္ကို စာခ်ဳပ္ျပည့္ေအာင္လုပ္ေပးရမယ္ဆိုေတာ့၁လေလာက္က်န္ေနေသးေတာ့ က်မကိုလာျပီးလိပ္ေပးဖို႔အကူအညီေတာင္းပါတယ္။ က်မကကိုယ္အိမ္မွာစားဖို႔ အျဖစ္ေလာက္ပဲလုပ္တတ္တာလို႔ေျပာေတာ့ ကိစၥမရွိဘူုး။ ဆူရွီကို အျဖစ္ပဲဗူးထဲထည့္ျပီး တင္လို႔ရရင္ပဲ မဆိုးပါဘူးတဲ့။ ဘယ္သူကမွရွံူးတဲ့ဆိုင္မွာ ေနာက္လူသပ္သပ္ေခၚျပီး မလိပ္ႏုိင္ဘူးေလ။ ျပီးေတာ့ဒီ၁လေလာက္ကို လာျပီးလိပ္ေပးမဲ့လူလည္းမရွိေတာ့ က်မကေကာင္းျပီ၊ တက္သေလာက္ေတာ့လိပ္ေပးမယ္ဆုိျပီးေတာ့ လုပ္ေပးခဲ့ဖူးပါတယ္။
က်မလိပ္ေတာ့ ကိုယ္ဘာသာကိုလုပ္ခ်င္သလိုလုပ္ခဲ့တာပါ။ကိုေအကိုဖုန္းလွမ္းလွမ္းဆက္ျပီး ေမးရပါတယ္။ဘာလုပ္ဘာလုပ္ဆိုတာကိုေလ။ ကိုေအကလဲ သူ႔ဆိုင္နဲသူဆိုေတာ့ က်မကိုလာျပီးမျပႏိုင္ဘူး။ဖုန္းနဲ႔ပဲဆူရွီလိပ္နည္းေျပာျပီး ပြဲႀကမ္းခဲ့တာေလ။ ပုစြန္အေကာင္လိုက္ကို ထမင္းလံုးေပၚမွာတင္ရမယ့္ပာာဆိုရင္ က်မပုစြန္ကိုႀကည့္ျပီးအျမီးနဲ႔ဆိုရင္ ႀကည့္မေကာင္းပါဘူးဆိုျပီးပုဇြန္အျမီးကိုျဖဳတ္ျပီး ဒီအတိုင္းလုပ္လုိက္တာ ကိုေအဆိုရင္အဲဒီဘူးကိုႀကည့္ျပီး တခုခုေတာ့လိုတယ္ဘာလိုတယ္မသိဘူး။ က်မကေနာက္မွ ပုဇြန္ကိုအျမီးျဖဳတ္ရမလား၊ မျဖဳတ္ရမလားလို႔ သူ႔ကိုေမးလိုက္မွ “ငါအခုမွမွတ္မိတယ္..ညည္းကပုဇြန္အျမီးကိုျဖဳတ္ထားတာကိုး” လို႔ေျပာရေလာက္ေအာင္ ကြ်မ္းကြ်မ္းက်င္က်င္လိပ္ခဲ့တာေလ။ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ဒီလိုရွုံးေနတဲ့ဆိုင္ကိုSupervisorကလာႀကည့္သြားေသးတယ္။သူလဲသိျပီးသားပါ။က်မကေတာ့ငါလုပ္တာကိုလာျပီးေျပာလို႔ကေတာ့ ျပန္ျပီးပိတ္ေျပာျပစ္မွာ။ က်မမွာအဲဒီအခ်ိန္တုန္းက Fulltime ေက်ာင္းနဲ႔ Part time တျခားအလုပ္ရွိတဲ့ႀကားက ဒီဆူရွီအတြက္မနက္၄နာရီေလာက္အိပ္ရာကထရျပီး မနက္၁၀နာရီေလာက္အထိလာလာျပီး လိပ္ေပးရတာေလ။ အဲလိုနဲ႕Supervisorကက်မကိုဒီမွာေက်ာင္းလာတက္တာလားတဲ့။ က်မက “ပာုတ္ပါတယ္…ခဏအကူအညီေတာင္းလို႔လာလုပ္ေပးတာပါဆိုေတာ့” သူက ကိုေအးနဲ႔ဒီဆိုင္ပိုင္ရွင္ကေျပာထားပါတယ္လို႔ေျပာမွပဲ သက္ျပင္းခ်ရေတာ့တယ္။
အဲဒီေလာက္ပဲဆူ၇ွီသိတဲ့လူက ကုိေအအတြက္သူ႔ဆိုင္မွာလူစားထိုးလိုက္ေပးရမယ္ဆိုေတာ့ ျငင္းတာမဆန္းပါဘူးေလ။
က်မလဲအဲဒီအခ်ိန္က်မွအရင္တုန္းကကိုေအဆီမွာ ၁ႏွစ္နီးပါးေလာက္ကူလိပ္ေပးခဲ့တဲ့ ညတုန္းကကလပ္အတူသြားခဲ့တဲ့အထဲက ေက်ာင္းသားေမာင္ေလးဆီကို ဖုန္းလွမ္းဆက္ျပီးေတာ့ ဒီမွာေတာ့ျပသနာဒီလိုရွိတဲ့အတြက္ ကူညီပါအုံးလို႔ေျပာရတယ္။သူကလဲ အင္းအဲလုပ္ေနေသးေပမယ့္ ေနာက္ေတာ့ကူညီဖို႔သေဘာတူျပီးေနာက္ မနက္ဆိုင္မွာသြားလုပ္ဖို႔ အိ္ပ္ဖို႔အခ်ိန္ႀကည့္လိုက္ေတာ့ ၃နာ၇ီသာသာေလာက္ပဲ၇ွိေတာ့တယ္။ မနက္၆နာရီေလာက္က်ရင္ အမႏွုိးဖို႔ဖုန္းလွမ္းဆက္မယ္လို႔ေျပာျပီး က်မလဲအိပ္ေပ်ာ္ေအာင္ႀကိဳးစားျပီး ဝင္အိပ္ရတယ္။မနက္က်ေတာ့ ေကာင္ေလးကက်မကိုအိမ္မွာလာႀကိဳျပီး ၂ ေယာက္သားဆူ၇ွီဆိုင္ကိုေျပးရတယ္။ေကာင္ေလးကို ကားေပၚမွာအမေတာ့ California roll ကလြဲရင္က်န္တာေတြမသိေတာ့ဘူး။ေကာင္းေကာင္းလဲမလိပ္တတ္ဘူးလို႔ႀကိဳျပီးေျပာရတယ္။သူကေမးတယ္ အမဆန္ဘယ္လိုတည္ရမလဲဆိုတာေကာသိလားတဲ့။ က်မကဘယ္လိုလုပ္မွတ္မိမာလဲ။ ဒါနဲ႔ပင္တျခားဆူရွီဆိုင္ကအမေတြဆီကို ဆန္ဘယ္လိုတည္ရမွာလဲဆိုတာကို လွမ္းျပီးဖုန္းဆက္ေမးရေသးတယ္။ ျပီးေတာ့လား ဒါနဲ႔တင္မရပ္ေသးဘူး။ Combo ဆိုဘယ္ဘူးကိုဘယ္လိုနာမည္ေခၚျပီးဘာေတြထည့္ရတယ္ဆိုတာပါလွမ္းျပီးေမးရတယ္။ေကာင္းေလးက ဒိုင္ခံလိပ္ေပးျပီး က်မကေတာ့ ႏွုမ္းျဖဴးလုပ္ေပးတာေပါ့။ ဘူးထဲကိုဆူရွီထည့္၊ဂ်င္းနဲ႔ဝါဆားဘီထည့္၊ အဖုံးပိတ္ေပးေပါ့။ က်မတို႔၂ေယာက္သား ဆိုင္ကမန္ေနဂ်ာေတြလာေမးမွာလဲ စိုးရေသးတယ္။ တခါမွမျမင္ဘူးတဲ့လူ၂ေယာက္က ဒီဆိုင္မွာ ကုတ္ေခ်ာင္းေခ်ာင္းနဲ႔လုပ္ေနႀကတာကိုး။ ဒီႀကားထဲ ေဘးကတရုတ္ဆိုင္က တရုတ္အဖိုးႀကီးစပ္စုသြားေသးတယ္။ ျမင္ေနက်ေကာင္ေလးေကာ ဘယ္မွာလဲတဲ့။ က်မတို႔၂ ေယာက္မ်က္ႏွာတေယာက္ႀကည့္ျပီး သူဖ်ားေနလို႔ သူ႔အစားဒီ၁ရက္လာျပီးလုပ္ေပးတာပါလို႔ေျပာရတယ္။ ေနာက္ျပီးသူက နင္တို႔ဆိုင္ကို အမ်ဳိးသမီးတေယာက္မေန႔ကလာသြားျပီး ဒီေန႔မွာသူမွာထားတဲ့ Special order ဆူရွီအႀကီးကိုလာယူမယ္လို႔လဲေျပာေရာ က်မတို႔၂ေယာက္သား ေခါင္းခ်င္းရုိက္ျပီး ဒီလိုဆိုရင္ေတာ့မျဖစ္ဘူး။ ဒီအမ်ိဳးသမီးမလာခင္လစ္မွ ဆိုျပီး ဘူး၂၀ေက်ာ္ေက်ာ္လဲအျပီးမွာ သိမ္းစရာရွိတာေတြသိ္မ္းျပီး ကုန္တိုက္ထဲကေနသုတ္ေျခတင္ျပီး လစ္ႀကေတာ့တာပဲ။ မနက္၁၀နာရီေလာက္မွာျပန္ျဖစ္ခဲ့တာပါ။ က်မခ်စ္သူလဲေကာင္းေကာင္းမအိပ္ႏုိင္ပဲ ရဲစခန္းကဖုန္းအဆက္ကိုေစာင့္ေနရတာ။ ေကာင္ေလးကလဲ ၁၀နာရီေက်ာ္တဲ့အထိဖုန္းမေခၚေတာ့၂ေယာက္သားမ်က္လုံးလဲျပဴးလာျပီေလ။ဒီေန႔က Sundayရုံးပိတ္ရက္မို႔လို႔လုပ္ေပးႏုိင္ေပမဲ့မနက္ျဖန္က်ရင္အလုပ္၇ွိတယ္ေလ။ေက်ာင္းသားေတြလဲ ေက်ာင္းရွိေတာ့မကူနိုင္ေတာ့ဘူးေလ။မျဖစ္ေတာ့ဘူးဆိုျပီး ရန္ကုန္ကိုေရာက္ေနတဲ့ ကိုေအဆီကို ပာိုမွာည၁၂နာရီေက်ာ္လဲမတတ္ႏုိင္ဘူးဆိုျပီး လွမ္းေမးရတယ္။ေကာင္ေလးဒီေန႔မွ အခ်ဳပ္ထဲကမလြတ္ရင္ ဘယ္လိုလုပ္မွာလဲလို႔။က်မတို႔လဲဘယ္လိုမွမနက္ျဖန္ဆိုရင္ေတာ့ မလုပ္နိုင္ဘူးဆိုေတာ့ သူလဲလုပ္မဲ့လူမရွိေတာ့ ဘာတတ္နိုင္မွာလဲေပါ့။ဒီတိုင္းပဲအခ်ဳပ္ကလြတ္တဲ့ထိေစာင့္ရမွာေပါ့။ က်မလဲအိမ္ျပန္ေရာက္တာေတာင္မွ အိပ္လို႔မေပ်ာ္နိုင္ဘူး။တျခားျပည္နယ္မွာ၇ွိတဲ့ ေကာင္ေလးအေဖဆီလဲဖုန္းလွမ္းဆက္ျပီး သူ႔သားအေႀကာင္းရွႈင္းျပရေသးတယ္။ျဖစ္ျပီးသြားမွေတာ့ ဘာမွလုပ္လို႔မရေတာ့ဘူးေလ။
ဒီလိုနဲ႔ေစာင့္ေနရင္း ညေန ၃နာရီေလာက္မွအခ်ဳပ္ထဲကဖုန္းဆက္ေတာ့မွသြားေခၚ၇တယ္။အဲဒီအခ်ိန္ႀကမွပဲ စိတ္ပူေနတာေလွ်ာ့သြားေတာ့တယ္…။ဒီနိုင္ငံမွာရဲကကိုယ့္ကိုဖမ္းခံထိရင္ သူ႔တို႔ကိုသြားျပီးမရစ္နဲ႔။ ေမးတာကိုသာေသခ်ာရွင္းျပ။ကိုယ္ေတြႏုိင္ငံမွာလို အကိုရယ္ဆိုျပီးရစ္လို႔မရဘူးေလ..။ မဖမ္းခင္အထိဒီႏုိင္ငံေရာက္စေကာင္ေလးက စကားေျပာရင္ျမန္မာႏုိင္ငံက အထာေတြအတိုင္း လုပ္ျပစ္လိုက္မယ္။ဂရုစိုက္စရာမလိုဘူးလို႔ေျပာတတ္တယ္။ အခ်ဳပ္ထဲမွာ ၁ညအိပ္ျပီးေနာက္ပိုင္းေတာ့ အခ်ိဳးေၿပာင္းသြားတယ္..။ဒီႏိုင္ငံမွာDUI နဲ႔ဖမ္းခံထိရင္ေတာ္ေတာ္၇ွုပ္ပါတယ္။ ဒီေကာင္ေလးဖမ္းခံထိစဥ္က၂၁ႏွစ္ျပည့္သြားလို႔ေတာ္ပါေသးတယ္။မိစဥ္က ၂၁နွစ္လည္းမျပည့္ေသး၊အရက္ေသာက္ထားတာပါဆိုရင္ အရက္ဝယ္ေပးတဲ့တၿခားေကာင္ေလးေတြပါ ေ၇ာျပီးျပသနာျဖစ္ဦးမွာ..။ က်မတို႔ကသူ႔ကို ဘာေႀကာင့္ ဒါမိ်ဳးေတြျဖစ္မွာကိုေတြးမိလို႔စဥ္းစားျပီး မင္းကိုကားေပးမေမာင္းပဲ အိမ္အထိလိုက္ပို႔တာကို ကားေမာင္းျပီးထပ္ထြက္ရတာလဲဆိုေတာ့ က်ေနာ္ဆူရွီသြားလိပ္္မယ္ဆိုျပီးဆိုင္ကိုသြားတာပါတဲ့။ သူအိပ္လိုက္လို႔၇ွိရင္ မနက္က်ရင္မႏုိးမွစိုးလို႔ မနက္ေစာေစာမွာႀကိဳျပီးလိပ္ထားမလိုပါတဲ့။ ဒါေႀကာင့္မို႔ က်မတို႔အကုန္လုံးက ကလပ္မသြားခင္လိုက္လို႔ျဖစ္မွာမပာုတ္ဘူးကိုလဲနားမေထာင္၊ ေစာေစာျပန္ဖုိ႔ေျပာတာကုိလဲလက္မခံ၊ လူဆိုတာဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ကိုယ္လုပ္တာကို ကိုယ္ကိုယ္တိုင္စဥ္းစားဆုံျဖတ္ႏုိင္ရမယ္ေလ။ ျပီးေတာ့ကိုယ္ကသူမ်ားဆီမွာအလုပ္ လုပ္တာဆိုရင္ဘာကအေရးႀကီးဆုံးလဲဆိုတာသိရမွာေလ။ေပါ့ေပါ့ေလးပဲလို႔ေတြးျပီးလုပ္လိုက္တဲ့အက်ိဳးဆက္ကို ကိုယ္ပဲခံရတာေလ..။ DUI ေႀကာင့္ရုံးခ်ိနး္လဲတက္ရတာ ခဏခဏ၊ ဒဏ္ေႀကးကိုလဲ က်ေနာ္အခုေပးမယ္ဆိုလဲမရဘူးေလ။ သူတို႔ေျပာသလိုလုပ္ရတာ..။စျဖစ္တာက ၂လပိုင္းထဲက အခုက်မဒီစာေရးခ်ိန္ ၈လပိုင္းအထိဇာတ္လမ္းကမျပီးေသးဘူး။ဒီႏိုင္ငံမွာေနရတာ သူတုိ႔ေျပာတဲ့စည္းကမ္းအတိုင္းေနရင္ ေအးေအးေဆးေဆးပါ။ကိုယ္ကေျပာသလိုမလုပ္ရင္ေတာ့ အဲဒီရဲ့ consequencesေတြကိုခံရမွာပါ။ သူကတျခားျပည္နယ္မွာေနျပီး က်မတို႔ ျပည္နယ္မွာအဖမ္းခံရေတာ့ ရုံးခ်ိန္းကိုဒီျပည္နယ္မွာလာလာျပီးတက္ရတယ္..။ေျပာင္းခြင့္လဲမ၇ွိေတာ့ သြားရလာရေတာ္ေတာ္ခက္ပါတယ္။အခုေနာက္ဆုံးႀကားတာေတာ့ ဒီျမိဳ႕ကိုလာျပီး DUI နဲ႔ပတ္သတ္ျပီး၁လေလာက္သင္တန္းလာတတ္ရပါအုံးမယ္..။
ဒီကိစၥေတြကမျဖစ္ခင္စဥ္းစားခ်င့္ခ်ိန္တတ္ရင္ေရွာင္ႏိုင္တာေတြမို႔ သိရေအာင္ေရးလိုက္တာပါ။
ေငြကုန္၊လူပန္းတဲ့အျဖစ္ကေနအကုန္လံုးေဝးႏုိင္ပါေစ။

က်မေတာ့ႏုိက္ကလပ္ဆိုေဝးေဝးကပဲေရွာင္ေတာ့တယ္..။ ေက်ာင္းသားေတြကသြားရေအာင္ေျပာရင္ ဆူ၇ွီသြားလိပ္ရမွာကိုျမင္ေယာင္ျပီးလန္႔တယ္..။
၁၀တန္းစာေမးပြဲေကာ၊ဒီမွာေက်ာင္းတက္လို႔စာေမးပြဲေျဖစရာရွိရင္ေတာင္မွ တခါမွႀကိဳးႀကိဳးစားစားနဲ႔ ၃နာရီျပီးပဲအိပ္ျပီးစာမႀကည့္ခဲ့တာ အခုမွခံလိုက္ရတာ ေတာ္ေတာ္စိတ္ပိန္တယ္…။
ကိုေအရန္ကုန္ျပန္တို္င္း က်မတို႔ကိုသူ႔ဆိုင္အပ္ခဲ့ေတာ့ ၁လ ၂လ ေလာက္လာျပီးလိပ္ေပးတဲ့လူတိုင္းကို ဒုကၡခံရတာမနည္းဘူး။ ကူညီခ်င္ပါတယ္…။ ဒါေပမဲ့ကိုယ္လဲကိုယ္အပူနဲ႔ကိုယ္ေလ..။ က်မတို႔ကိုကားခ်င္းလဲစီးခိုင္းတဲ့အတြက္ အဲဒီမွာလဲကိုေအရဲ႕ကားကအေကာင္းစားမို႔က်မတိုရဲ့ Insuranceလဲေစ်းတတ္သြားတယ္..။ကိုေအကရန္ကုန္ျပန္အုန္းမယ္လုပ္ေနတယ္..။ အခုတခါဆိုရင္ေတာ့ အားမနာေတာ့ဘူး.။ ျငင္းႏုိင္ေအာင္ႀကိဳးစားရမယ္..။ အားလဲနာတယ္..ဒါေပမဲ့လဲ…..။

No comments:

Post a Comment