Wednesday, August 19, 2009

လာျပန္ျပီ ေနာက္တေယာက္...




ျပီးခဲ့တဲ့အေခါက္က မူးရင္မေမာင္းနဲ႔ ေမာင္းရင္မမူးနဲ႔ဆိုတဲ့ ပိုစ့္ဒ္ေလးတင္ခဲ့တယ္.။က်မတို႔ဒီျမိဳ႕ေလးမွာရွိတဲ့ ျမန္မာေတြအတြက္ သင္ခန္းစာ ရစရာေလးျဖစ္သြားေပမယ့္ ျပီးခဲ့တဲ့အပတ္က ေက်ာင္းမဖြင့္ခင္ အပတ္က စေနေန႔ညဘက္မွာ မုန္႔စုစားျဖစ္တဲ့ ညဘက္မွာပဲ ေနာက္ျမန္မာတေယာက္ DUI နဲ႔ဖမ္းခံထိျပန္ပါတယ္.။ က်မစိတ္ကထင္လို႕ေျပာေတာ့ ညေနထဲက ႀကည့္လဲေသာက္ႀကအံုးလို႔ေျပာေတာ့ က်မကို ဆရာလုပ္တယ္လို႔ထင္ႀကတယ္.။ က်မကိုယ္ႏွိုက္ကိုယ္က သူမ်ားေတြအတြက္ စိတ္ပူတတ္တာက မေကာင္းတာပါ.။ အဲဒီမွာ ေသာက္ျပီးစကားေျပာတာ ရစ္ေနကထဲက က်မကေတာ့ ႀကည္႔လို႔ကို မရေတာ့တာ။ က်မတို႔ေက်ာင္းသားေတြခ်ည္းပဲစုရင္ ရစ္လည္းမရစ္ႀကဘူး။ သူတို႔ေသာက္တဲ့ လစ္မစ္ကိုလဲသိေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွအဲလိုမလုပ္ဘူး။ စညး္ေလးရွိႀကတယ္.။ ေျပာရင္လဲ ႏွိမ္တယ္ျဖစ္တယ္.။ ဒါကေတာ့ လူတေယာက္ရဲ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို စဥ္းစားဆင္ၿခင္ႏိုင္တဲ့စိတ္က အေရးႀကီးဆုံးပါ.။ အခုဖမ္းခံထိတဲ့ တေယာက္က အသက္ ၄၀ ေက်ာ္ေလာက္၇ွိတဲ့ လူ။ က်မေျပာစဥ္ က ကိုယ့္ကိုယ္ကို သိတယ္ ၊ တတ္တယ္ဆိုျပီး ေလလံုးေတြႀကီးျပီး က်မတို႕ ေက်ာင္းသားေတြ အကုန္လံုးကို ဆရာႀကီး ဂိုက္နဲ႔ တရားေပာာေနခဲ့တာေလ။
က်မတို႕ေတြေစာေစာစီးစီး အိမ္ျပန္ခဲ့ေပမဲ့ သူကေတာ့ မနက္ ၃ နာရီမွ အိမ္ျပန္ေတာ့ လမ္းမွာ ဖမ္းခံထိတယ္ေလ။ က်မေတာ့ ခ်စ္သူကို ေၿပာထားတယ္။ တရားရံုးသြားရလို႔ စကားျပန္လုပ္ေပးရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေဆာရီးပဲ။ အလုပ္ျဖတ္ျပီးေတာ့ မလိုက္ေပးနိင္ဘူး။ ဒီကိစၥက မျဖစ္ခင္ထဲက ႀကိဳတင္ကာကြယ္လို႔ရတာ။ အရင္တခါတုန္းက ေကာင္ေလးကို ဘယ္လိုျဖစ္သြားတာလဲ ဆိုတာကိုလဲသိတယ္။ က်မသတိေပးစဥ္က ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဆရာလုပ္ျပီး ျဖစ္သြားတဲ့သူကိုေတာ့ မကူညီနိုင္တာ မလြန္ဘူးလို႔ထင္ပါတယ္။
တခါေလက်ရင္ေလ ေျပာရင္နားလည္မလြယ္တဲ့လူမ်ားနဲ႔ေတြ႕ရတာ ဘယ္ကဝဋ္ေႀကြးလဲမသိပါဘူးေနာ္..။

No comments:

Post a Comment